Jak nakupovat

Výběr zboží

V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. Čirá oprika. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz Více informací. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace. Máte-li speciální dotaz, tak jej napište dolů do komentářů ke zboží. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví.

 

Registrace

Doporučujeme Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, vložení slevového kupónu a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vlevo v menu. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

 

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcece-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

Pokud máte zboží vybráno kolikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku.

 

Objednávka zboží

Pro objednání zboží je nutné abyste byli řádně přihlášeni. Pokud přihlášeni jste je Vám povolen přístup na stránku pro odeslání objednávky. Na této stránce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit. Níže jsou informace o plátci, tedy informace zadané při registraci. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz. Pod plátcem je formulář pro zadání adresy příjemce. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra, můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení. Nyní vyberte způsob platby a dopravy. Pokud jste vše zadali klikněte na tlačítko "Odeslat". Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko "odeslat". Aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka.

 

Způsob dopravy

Pro dopravu objednaného zboží si můžete vybrat z následujících způsobů:

Přepravní služba GLS
Zásilku Vám dopravíme do 24 hodin od expedice kamkoliv po celé České Republice, ať už domů nebo do zaměstnání. V případě, že nebudete zastiženi, bude Vám zásilka doručena následující pracovní den.

Přeprava Českou poštou (celá ČR)

Na Slovensko pro zákazníky ze Slovenska  

Zásilkovna.cz od 89 Kč - osobní odběr
Objednané zboží si můžete vyzvednout na jednom z mnoha výdejních míst Zásilkovna.cz po celé České republice. Služba je zpoplatněna částkou 89 Kč. Osobní odběr lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 5 kg! 

Zásilku Vám dopravíme do 1-3 dnů od expedice kamkoliv po celé České Republice, ať už domů nebo do zaměstnání. V případě, že nebudete zastiženi, bude zásilka ponechána na Vaší poště po dobu 5 dnů.

Osobní odběr (Plzeň)
Zboží si vyzvednete osobně v naší provozovně JK DESIGN TUNING SHOP v ulici Rokycanská 62 (u čerpací stanice AVIA, areál Mazda-Hyundai), 312 00 Plzeň.

  • Poštovné od 89 Kč (Balíkovna)
  • Poštovné od 89 Kč (Zásilkovna)
  • GLS Parcel od 119 Kč
  • Česká Pošta od 109 Kč

 

Způsob platby

Za objednané zboží můžete zaplatit následujícími způsoby.

Dobírka 49 Kč (platba hotově při převzetí)
Zboží zaplatíte při převzetí přepravci.

Bankovní převod předem
Zboží zaplatíte před dodáním na náš účet. Veškeré informace potřebné pro bankovní převod Vám budou zasláne na email po objednání. Zboží bude připraveno k osobnímu odběru nebo k expedici maximálně následující den od připsání částky na náš účet.

Hotově (Při osobním odběru)
Zboží zaplatíte při převzetí v naší prodejní kanceláři.

Splátky na dálku
Není nutná osobní přítomnost, smlouvu uzavřete ihned po odeslání objednávky On-line a výsledek schválení se dozvíte nejdéle do 24 hodin. Pokud je úvěrová smlouva schválena, kontaktujeme Vás v co nejkratší době a sdělíme Vám další informace. V případě, že je zboží skladem, bude Vám ve většině případů vyexpedováno do 3 pracovních dnů od schválení smlouvy a potvrzení objednávky naším pracovníkem.

 

Zákaznické menu

Pokud jste registrovaným zákazníkem, přihlaste se kliknutím na odkaz v levém horním rohu -přihlásit se. Vyplňte své přihlašovací jméno a heslo. Menu se Vám zobrazí po levé straně.

Nákupní košík – po kliknutí se Vám zobrazí obsah košíku
Objednávky – po kliknutí se Vám zobrazí přehled a stav všech Vašich objednávek
Osobní údaje – zde máte možnost upravit kontaktní údaje nebo např. změnit heslo
Podpora – po kliknutí se Vám zobrazí formulář, kterým nás můžete kontaktovat v případě jakýchkoliv dotazů, problémů či reklamací (případně spojených s některou Vaší objednávkou či objednaným zbožím).
Odhlásit – po kliknutí se odhlásíte z Vašeho zákaznického účtu