Výfukové systémy
Výfukové systémy - RM Motors
Výfukový systém , nebo jinak přímý výfukový systém, se nejčastěji skládá z katalyzátoru, filtru pevných částic (GPF, OPF, DPF) a několika tlumičů. Všechny výše uvedené položky výrazně snižují průtok výfukových plynů z motoru do výfukového potrubí. Výfukový systém je navržen tak, aby co nejvíce omezoval počet zatáček a filtrů na této silnici.
Kompletní výfukové systémy od RM Motors. Catback - střední a koncové tlumiče výfuku pro Audi, BMW, Seat, Škoda, VW a další.
Nejprodávanější
Catback Hyundai i30N 2,0 T-GDi2017–2020250, 275 PSFWD Průměr trubky pro připojení k původní přírubě - 76 mm.Výstupní průměr koncovek výfuku - 114 mm.
Catback – střední a koncový tlumič výfuku AUDI S3 8L 1,8T 1999-2003 210, 225 kPrůměr trubky Quattro - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 76 mm
Catback – střední a koncový tlumič AUDI TT 8N 1,8T 2000-2006 225, 240 kQuattro< br />Průměr trubky - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 2x76 mm
SEAT Leon Cupra R Mk1 1.8T 2002-2005 210, 225 km AWD Průměr trubky - 76 mm Průměr koncovek výfuku - 76 mm
Catback Hyundai i30N 2.0 T-GDi Facelift2.0 T-GDi2021-280 bhpFWDHatchback Průměr trubky pro připojení k původní přírubě - 76 mm.Výstupní průměr koncovek výfuku - 114 mm.
Catback Koncový tlumič AUDI A3 8P 1.8 2.0 TFSI 2004-2013 160.200 bhpFWD Průměr trubky – 63.5 mm
Catback Mercedes-AMG A35 GPF W177 4MATIC 306 km4MATICW1772,0 T2019- Průměr trubky - 76 mm Je také možné zakoupit :v přímém provedení, s tlumičem popř. katalyzátorem a ve...
Catback koncový tlumič výfuku SEAT Altea Mk1 1.8, 2.0 TSI 2004-2015 160.200 kFWDTrubka průměr- 63,5 mm
Catback SEAT Leon Mk2 1.8 / 2.0 TSI 2006-2013 160/185/200 kFWDPrůměr potrubí - 63,5 mm
Catback Škoda Octavia III RS 2.0 TSI2.0 TSI2013-2016220, 230 bhpFWDPrůměr výfukového potrubí – 63,5 mm
Výfuk Catback VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI 2004-2008 150 200 k FWDPrůměr potrubí - 63,5 mm
Koncový tlumič VOLKSWAGEN Golf VI R 2.0 TFSI 2009–2013 271 k4MotionPrůměr potrubí - 63,5 mm
Koncový tlumič VOLKSWAGEN Golf VI R 2,0 TFSI 2009–2013 271 k 4Motion Průměr trubky – 76 mm Výrobek není homologován a nemůže být schválen pro použití na veřejných...
Kompletní výfukový systém AUDI S3 8L 1,8T 1999-2003 210,225 kQUATTRO Průměr potrubí< /strong> - 76 mm Průměr koncovek výfuku - 76 mm
Kompletní výfukový systém AUDI TT 8N 1,8T 2000-2006 225,240 k QUATTROPrůměr trubky – 76 mm Průměr koncovek výfuku – 76 mm
BMW E46 M47, M47N kompletní výfukový systém 318d, 320d 1998-2003 116, 136, 150 kRWD Průměr trubky - 63,5 mm Průměr koncovek výfuku - 70 mm
SEAT Leon Cupra R Mk1 kompletní výfukový systém 1,8T 2002-2005 210,225 kAWDPrůměr potrubí - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 76 mm
Kompletní výfukový systém SUBARU Impreza Mk1 2.0 GT 1996-2000 211, 218 k AWD Potrubí průměr - 76 mmPrůměr koncovek výfuku - 89 mm
Kompletní výfukový systém pro Škoda Octavia III RS 2.0 TSI2.0 TSI2013-2016220, 230 kFWD Průměr svodové trubky - 76 mm Průměr výfukové trubky - 63,5 mm
Výfukové systémy - doplňující informace
Z čeho se skládá sportovní výfukový systém?
Sportovní výfukový systém obvykle obsahuje spádovou trubku , tedy prvek nahrazující katalyzátor nebo filtr pevných částic (často vybavený sportovním katalyzátorem ), přední trubku (běžná trubka bez tlumiče nebo katalyzátoru, někdy opatřená pružným konektorem) a zadní trubku Cat-back ( Catback).
Co je to catback?
Jedná se o modifikaci od katalyzátoru nebo přední trubky až po konec výfukového systému. Tento prvek pouze nahrazuje tlumiče a ponechává filtrační prvky výfukového systému na svém místě. Každá křivka ve výfukovém systému ovlivňuje proudění výfukových plynů, zpomaluje jej, proto je tak důležité výfukový systém při úpravě vozu upravit. Často právě úprava výfukového systému je schopna přinést nárůst výkonu na základní motorové mapě.
Z úpravy výfukového systému se můžeme setkat i s úpravou zadní nápravy, spočívá ve výměně pouze posledního prvku výfukového systému, tedy koncového tlumiče.
Množství výfukových systémů dostupných na dnešním trhu je obrovské, výfukové systémy jsou vyráběny z různých materiálů, od běžné oceli, přes nerez až po titan. Při výběru výfukového systému je nejdůležitější kvalita a správný výběr použitých komponentů, špatně zvolený výfukový systém může mít negativní dopad na kvalitu zvuku a výkon.