S ovládáním hlasitosti
Tlumič se škrticí klapkou
Co je to tlumič plynu? Jaké jsou výhody jeho instalace? Tlumič se škrticí klapkou je hotové řešení, tzv. plug & play, které umožňuje volit hlasitost mezi hlasitou a tichou. Vzhledem k tomu, že se jedná o univerzální díl, lze tlumič použít ve většině automobilů. Tlumič se škrticí klapkou umožňuje získat aktivní výfukový systém za nejnižší možnou cenu a s co nejmenší pracností.
Nejprodávanější
Bezdrátově ovládaná klapka výfuku. Průměr trubky - 50 mm
Dva škrticí klapky výfuku ovládané bezdrátově. Průměr trubky - 76 mm
Bezdrátově ovládaná klapka výfuku.Průměr trubky -76 mm
Bezdrátově ovládaná klapka výfuku. Průměr trubky - 50 mm
Zařízení pro bezdrátové ovládání výfukových ventilů (škrtících klapek). Umožňuje ovládání průtoku výfukových plynů a objemu výfukových plynů.
Přímý příčný tlumič s elektrickým ventilem. Výška/šířka tlumiče - 130x220 mmDélka tlumiče - 350 mmCelková délka - 570 mmPrůměr sání/výstupu - 76 mm Typ ventilu -...
Tlumič se škrticí klapkou - doplňující informace
Tlumič se škrticí klapkou nebo jinak známý jako aktivní tlumič, tlumič s klapkami, výfuk s klapkami má speciální konstrukci, která umožňuje směrování proudu výfukových plynů přes zóny tlumiče výfuku v tiché variantě nebo přes přímou trubku bez tlumič v hlučné variantě.
Co je škrticí klapka výfuku? Jedná se o prvek výfukového systému, který umožňuje směrovat proud výfukových plynů konkrétním výfukovým potrubím pomocí dálkového ovladače nebo spínače. Dříve se výfukové tlumiče používaly pouze u vozů nejvyšší třídy, aby zajistily správný tlak ve výfukovém systému a zdůraznily zvuk motoru. V současné době je díky vývoji technologií každý schopen za málo peněz použít škrticí klapku ve vlastním autě.
Výfukové klapky RM Motors jsou vyrobeny z nerezové oceli a ovládány řídicí jednotkou s dálkovým ovládáním.
Existují elektronické a vakuové škrticí klapky. U elektronických škrtících klapek se k otevření nebo zavření ventilu používá 12voltové napájení ze zásuvky zapalovače cigaret nebo přímo z baterie. Na druhé straně u podtlakových klapek se k otevírání a zavírání klapky ventilu používá podtlak z instalace vakuového vozu.
Kromě toho jsou výfukové klapky k dispozici jako otevřené a uzavřené, tj. pro zavřenou klapku je nominální poloha uzavřená poloha a pro otevřenou klapku je to otevřená poloha. Škrticí klapka výfuku se často nazývá výfuková klapka, tlumič s ventilem, klapka výfuku, výfuk s klapkami. Výfukový systém najdeme také pod názvem aktivní výfuk, aktivní výfukový systém .